Întrebări frecvente
1. Când se face check-in și check-out la hotel?
Check-in reprezintă momentul de cazare al clienților în cadrul hotelului ales, iar check-out este ora la care un turist este obligat să elibereze camera sa de hotel, la sfârșitul sejurului.
Ambele intervale orare pot varia în funcție de hotel. Însă, în general, cazarea se face la ora 14.00 și eliberarea camerelor se face la ora 12.00. Majoritatea hotelurilor permit un check-in mai devreme de ora stabilită, respectiv un check-out întârziat, însă contra cost și cu anunț în prealabil.
2. Ce implică programul senior voyage (turism seniori)?
Programul Senior Voyage cuprinde pachete turistice la prețuri reduse, destinate persoanelor în vârstă și nu numai. Cu un supliment de numai 50 de euro, orice persoană poate însoți seniorul în vacanță.
Seniorul este definit de persoanele care au împlinit vârsta de 55 ani. În plus, programele includ alături de vacanțe la prețuri atractive și carduri care oferă alte bonusuri și reduceri.
Cardurile Senior Voyage au dublu beneficiu – în domeniul turistic, dar și în cel de sănătate. Din punct de vedere turistic, cardurile oferă excursii opționale bonus, reduceri pentru alte pachete achiziționate, excursii gratuite. Medical, deținătorii acestui card pot beneficia de analize cu discount și consultații cu reducere în cadrul unor sisteme de sănătate (Anima, Donna, West Eye Hospital).
Cardul Senior Voyage poate fi achiziționat în cadrul agenției de turism contra sumei de 25 euro/persoană sau chiar poate fi primit gratuit la a doua excursie senior voyage cumpărată.
3. În ce condiții se beneficiază de asistență turistică în perioada vacanței?
Acest serviciu depinde, de asemenea, de pachetul pe care îl achiziționați și de durata acestuia. Astfel, pachetele charter și circuitele includ serviciul de asistență turistică. Serviciile include în această categorie pot fi: transport, excursii opționale, materiale informative, avertismente pentru siguranță ș.a.m.d.
4. Ce pot face dacă întâmpin probleme cu camera de hotel?
Avanti Tour vă stă la dispoziție în cazul în care întâmpinați probleme cu camerele dumneavoastră sau apar unele nemulțumiri în perioada sejurului. De asemenea, întotdeauna încurajăm primirea unui feedback la întoarcerea din vacanță.
În cazul în care nemulțumirile dumneavoastră nu pot fi reglate de personalul recepției hotelului, ne puteți contacta membrii echipei pentru rezolvarea problemelor.
5. Ce documente de călătorie voi primi de la agenția de turism după achiziționarea sejurului?
De regulă, în urma achiziționării unui pachet turistic, agenția vă va emite următoarele documente: asigurări, bilete de avion, vouchere, iar aceste documente trebuie să le aveți asupra dumneavoastră în momentul în care plecați spre destinația aleasă (alături de documentele de identificare personale).
Notă! Factura emisă sau contractul cu agenția de turism nu trebuie să le purtați cu dumneavoastră în vacanță.
6. Actele necesare sejurului trebuie să le ridic de la sediul agenției?
Nu este obligatoriu să veniți în cadrul agenției pentru a ridica actele oficiale necesare vacanței dumneavoastră, după ce ați achitat contravaloarea. Membrii echipei vă pot trimite actele pe email, prin fax sau prin poștă.
Dacă doriți să ne vizitați, vă invităm la sediul nostru din Splaiul Independenței nr. 2K, et. 1, interfon 03, sector 3, București.
7. Copii sub ce norme pot călători?
Guvernul României a reglementat prin intermediul Legii nr. 248/2005 regimul liberei circulații a cetățenilor români în străinătate. Astfel, minorii cetățeni români pot călători în străinătate numai însoțiți, cu acordul părinților sau al reprezentanților legali.
Vezi detalii: http://www.pasapoarte.mai.gov.ro/LEGI/LEGE%20nr%20248.pdf
De asemenea, Poliția României de Frontieră enumeră pe site-ul oficial o serie de detalii cu privire la regulile care se aplică minorilor și actele necesare acestora (pașaport pentru copii, pașaport biometric, carte de indentitate etc).
8. Pot anula o rezervare?
Turiștii au posibilitatea de a modifica sau anula o rezervare, însă în limitele contractului turistic semnat cu agenția (pot exista penalizări).
Notă! Vezi secțiunea Utile – ”Termeni și condiții”.
9. Când este ideal să achiziționez o vacanță pentru a beneficia de cele mai bune reduceri?
Ne dorim să vă asistăm în permanență pentru a pleca în cât mai multe vacanțe minunate. Astfel, dumneavoastră puteți beneficia de diferite reduceri în funcție de perioada în care doriți să vă petreceți sejurul (early booking, last minute) și de persoanele cu care călătoriți. Grupurile pot beneficia de reduceri însemnate, iar dacă mergeți în vacanță cu copii, de asemenea, puteți beneficia de reduceri.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați site-ul oficial al agenției de turism Avanti Tour – www.avantitour.ro sau ne puteți apela la numărul de call center 021/313.16.57, pentru cele mai bune oferte.
10. Vreau să mă asigur că agenția de turism Avanti Tour este în legalitate. Cum procedez?
Pe site-ul agenției, la secțiunea Utile – ”Documente utile” vă prezentăm documentele oficiale care atestă dreptul nostru de a funcționa și de a ne servi clienții.
Agenția de turism Avanti Tour activează sub societatea S.C. AVANGARD TOUR S.R.L., companie înregistrată cu următoarele documente:
Certificat de înregistrare fiscală (CUI): 32764863
Certificat de înmatriculare nr: J34/67/10.02.2014
De asemenea, Conform Hotărârii de Guvern nr. 238/2001 privind condițiile de acordare a licenței și brevetului de turism, agențiile de turism își pot desfăşura activitatea de oferire, comercializare şi vânzare a serviciilor şi a pachetelor de servicii turistice pe teritoriul României numai în baza licenţei de turism emise de Ministerul Turismului. Licență de turism: agenție de turism de tip detailistă, numărul 7120.
Un alt document ajutător pentru turiștii noștri este și polița de asigurare, ce trebuie să fie validă. Agențiile de turism trebuie prin lege să dețină garanţii acoperitoare pentru asigurarea rambursării preţului şi repatrierea clienților în caz de insolvabilitate. Agenția de turism Avanti Tour deține Polița de asigurare seria I nr. 30375, eliberată de Omniasig Vienna Insurance Group.